Adam och Bullen, not a lovestory

2010-02-04 / 21:55:46



Adam och Bullen, det är två killar som inte kommer så bra överens. Detta kan bero på att Bullen är en innekatt och har minst sagt överskottsenergi. Sen så fick jag ju katten när Adam bara var 1 år och ca.9 mån. Med andra ord så grabba han tag både här och där på katten i början. Det kund bli i svansen eller bakbenet och det var inte så lätt att hindra honom.... Fast det kunde också se ut så här mysigt.








Och ibland så här.





För ett tag sedan hitta Adam en sån plastremsa som brukar sitta runt kartonger, den passade ju som kattleksak. Jo då, ända tills Bullen hoppa lite för högt och rev Adam på handen.
Adams kurdiska temprament blossa upp och tårarna sprut, sen klämde han i med: Jag ska skjuta dej, MED ELD!!!

Idag har det inhandlats ny tv, så nu slipper jag sitta och fundera vad som igentligen händer på tv. Stor och fin bild, och på lördag börjar melodifestivalen. Grejt!!

Recliner


Annars är det väääldigt seg och tråkigt just nu. Snö, snö och ännu mer snö. Orkar inte ens ta mej i kragen och gå ut och gå. Förenat med livsfara förresten, halkigt som attan.


SnowstormBundledSnowstorm


Februari nu, skynda dej och ta slut fort!
Kommentarer!
Postat av: annica

perfekt med ny tv lagom till melodifestivalen :)

Kommenterat - 2010-02-05 / 11:41:54  | URL - http://familjenbranting.blogg.se/
Postat av: Ananas

Kul inlägg :) Du har en award att hämta hos mig :) Kram

Kommenterat - 2010-02-07 / 21:50:16  | URL - http://ananas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: