Uppdatering

2009-12-28 / 20:29:55



Dags att uppdatera! Julen är nu överstökad, det blev ju en liten annorlunda jul i år. Jobba ju kvällen och det har jag ju inte gjort sedan jag fick barn. Men barna blir stora och det blir jul iaf.

Man kan ju säga att julen börjar redan den 23/12. Då var det bingolotto och tacokäk. Inte så julaktigt men gott ändå. Julmat har en förmåga att bli lite enformig också, så det är bra att blanda.






Här fanns det fortfarande vinstchans.




Modern fick snabbt 4 i rad och var rädd att behöva åka till Sydafrika. Det behövde hon inte...


På julafton var det jullunch hos Josefines familj.





Systrarna Andersen!



Lite fika hanns det med innan det var dags att gå till jobbet.





Där fanns Ingrid, Cissi och Malin. Goa töser att fira jul ihop med!


Övriga familjen fortsatte att fira, Jenny fotade. Tyvärr tog batterierna slut så tomten kom inte med på kort.







Den manliga delen av familjen.

Kvällspasset gick utan problem, en del av våra kunder var ju hos sina anhöriga, så det underlättade ju. Efteråt var det dags att få lite ris á la malta, det hör till på julaftonskvällen!


På juldagen drog det igång att snöa, och då menar jag verkligen SNÖA! Jag är ju måttligt förtjust i denna vädertyp, inte ett dugg om sanningen ska fram. Kan bara säga att jag vill göra som björnen, lägga mig i ide nu och sova till mars!





Snöhög på ica-klingans parkering
Kommentarer!
Postat av: Ananas

Haha, förstår att du skratta. Det gör jag också när jag ser dessa bilder. Så himla kul att jobba med dig :) Förstår att du längtar till på lördag :) Attans att kycklingen blev kvar, men den var väl tinad när du skulle ta med den hem idag :) Ses på lördag! Kraam

Kommenterat - 2009-12-30 / 20:42:01  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Ska sätta mig med Johan ikväll och kolla vilka helger jag kan boka in mig på så får du se till nån som jobbar med dig blir sjuk så ag får komma och vända upp och ner på dig :) Haha!!



Ha det gött vännen!

Kommenterat - 2010-01-05 / 11:42:19  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Malin

oj, ni har ju redan lyckats!! jag är ju sjuk och jag jobbar med dig! :( Kramiz m

Kommenterat - 2010-01-09 / 15:54:10  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: