Draft: Sept. 27, 2009

2009-09-27 / 13:49:06




Med en strulig dator och diverse flyttbestyr blir det MYCKET dåligt med bloggandet just nu. Försöker lura in ett inlägg här, får se hur det går!

I fredags var det Säfflemârten, en i mitt tycke alldeles lagom marknad. Adam och Josefine var ju med, sådå blev det även en tur till tivolit.



Träffade x-svägerska (heter det så?) Gittan och hennes yngsta pojk som var så sjuk för några år sedan. Nu var han pigg och åkte karusell med sin mamma, var så skönt att se!

Lite handlat blev det ju också, godis, blommor och stor grön träskmonsterballong till Adam.


Annars består mina dagar just nu av att:

Packa, packa och packa
Köra, köra och köra
Bära, bära och bära
Ställa på plats, ställa på plats och ställa på plats


Jag komme

Kommentarer!
Postat av: Sara

kolla in min blogg, jag har skrivit ett inlägg applåder

Kommenterat - 2009-09-27 / 21:38:15  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Ananas

Hallå! Hur står det till med tant? Ska du flytta? Kramen

Kommenterat - 2009-09-28 / 21:51:42  | URL - http://ananas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: