Tillbaka igen...

2009-10-16 / 16:40:19




Jaha, tillbaka igen efter diverse tekniska problem. Denna gång resulterade det hela i att jag fick köpa en ny dataskärm. Just nu var det x-trapris på sådana på elgiganten, så jag slog till med modell större. Detta får räknas som min julklapp till mig själv.

Efter att jobbat rätt intensivt ett tag nu, med möten på lediga dagar var det mycket gött att bli treledig nu! Börja med att fakiskt sova till halv 8, vilket är länge för mig. Har fått en förmåga att vakna vid 6 även de dagar jag är ledig och det är såååå irriterande. Har ju varit utan dator i en vecka nu så man har ju lite att kolla igen på tv3play och tv4 anytime och allt vad det heter. Det är ju bönder, mammor, hollywoodfruar och faen och hans moster, mycket att hålla reda på. Tur att man är treledig som sagt!

Har annars varvat slappandet med pyssel under dagen. Har röjt bort på balkongen, tvättat mattan som ligger där (brukar ej bli gjort föränn på våren annars), bärt ner balkongbord och blomlådan i källaren. Nästa projekt blir att få upp höst/vintergardiner och den nya hissgardinen. Det spörs hur detta går.

På måndag ska vi få influensavaccin på jobbet. Känns väll så där, är inte 100% glad i detta. Men i jobbet springer vi ju hos många människor och det är ju för att inte sprida smittan vidare som det känns bra. Men vi fick ju höra av en av våra Ds-sköterskor att den gör ONT också och att så många som 3 av 5 kan få feber och ont i stickstället. Usch och fy!!!!

Kommentarer!
Postat av: ANNIKA O

Jag är heller inte så glad åt detta:( Vi får hålla varann i handen på måndag!!!

Kommenterat - 2009-10-16 / 22:23:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: