Sarautmaning

2009-05-11 / 17:35:51
Saras utmaning kommer här

 
1. Hur gammal är du om fem år? Tycker inte om nenna fråga, 50+
2.Vem var den sista du träffade? Josefine o Adam
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett? Bamse i trollskogen
5. Vem ringde du senast? Josefine
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Tar du med dig ikeapåsen sen när ni kommer"
7. Vad är helgens planer? Middag med modern, moster Siv, Josefine och Adam
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på situationen
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Var gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå
12. När vaknade du idag? För tidigt 07.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Bakom den gammla duschen vid billerudsstugorna på tjärnö hitta vi en kattmamma och några kattungar. NÅGON i familjen ville till varje pris ha med en unge hem. Detta gick inte så det var gråtochtandagnisslande halvvägs upp i Dalsland när vi skulle hem
14. Vilken är din favoritplats? I Strömstad
15. Vilken plats föredrar du minst? På svensk bilprovning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn?  Åskan. Man skulle alltid sitt i trappen om det åskade på natten utifall att åskan skulle slå ner och då var det lätt att komma ut.
18. Vem fick dig att skratta senast?  Adam
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Oh nej, äger en hel bunt
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder, pjamas, t-shirt, nattlinne ja tillochmed strumpor ibland. Fast int allt på en gång
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 när jag ska läsa, sedan 2
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, ack värmeland du sköna!
24. Har du någon gång spytt på någon?? Tror inte det, fast det var nära på Jennys förlossing
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor och gärna mina goa tofflor
26. Är du social? Som våg ska jag ju vara det, men tycker inte det stämmer. Trivs ensam också
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ny bil, sätta guldkant på tillvaron för mig och familj
29. Tycker du om kinamat? Yes
30. Tycker du om kaffe? Ja, men inte överdrivet. Räcker med 2 koppar/ dag
31. Vad dricker du till frukost? Vatten med citron
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Ja, fast jag har inget pokerfejs
34. Tycker du om att mysa? Jo, med katta
35. Är du en beroendemänniska? och det innebär?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, ciccsi på jobbet och så kanelbullen
37. Vill du ha barn? Nej, har gjort mitt där
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
.39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, helt odramatiskt mellan Karlstads BB och eftervården i Säffle
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Undrar jag också för slut är dom i alla fall
42. Äger du dyra smycken? Nix, fast får jag en mille så
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, fy!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina jobbarkompisar, ingen nämd, ngen glömmd
46. Välj ett ärr på din kropp? På min högra tumme. Höll i ett grimmskaft, det kom moppar utanför stallet, kusen blev rädd, jag höll allt vad jag orka. Resultat av detta: Stort köttsår på högertumme, stor blåsa vänster tumme
47. Vad har du för ringsignal? ABBA ring ring
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Något enstaka, kusiner fick det mesta
49. Flirtar du mycket? Skulle behöva kunna det, är så kass
50. Vart togs din profilbild? Hos Adam och Josefine
51. Kan du byta olja på bilen? Inte byta, men vet vart man fyller på
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kärleksbarn av Lotta Thell
54. Läser du dagstidningen? Ja vf
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tara
56. Dansar du i bilen? Dansa? Jag kör ju
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "kundlista" på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? Längesedan jag var inne i en kyrka, tror det var Josefines student
60. Är du nöjd med din kropp? Nix
61. Är du gift? Har varit
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Vaaa?
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Alla är roliga
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ohja
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Maybe...
Kommentarer!
Postat av: josefine

jag ville faktiskt ha med hela katt familjen hem!

Kommenterat - 2009-05-11 / 18:01:11
Postat av: Sara

hahaha snyggt svar på vad du spenderar mest pengar på.. ;D

Kommenterat - 2009-05-11 / 19:15:10
Postat av: Malin

TACK, jag blev så överumplad...min lille böbbe!!! Nåja, jag värderar ärligheten mest.... Dags att göra sig redo för en ikea dag.Krmaiz M

Kommenterat - 2009-05-12 / 08:43:28  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: