Måndag/tisdag

2009-03-31 / 19:11:59
Ok, dags att skriva några rader igen. Gårdagen börja redan 00.55. Då vakna jag med halsont. Det sved också i någon örongång. Var nog vaken två timmar i alla fall, sen sov jag väll till och ifrån tills klockan ringde. SUCK! Hade ingen feber ialla fall, så jag traska till jobbet. Blir ju trots allt lite piggare när man kommer igång och träffar sina goa arbetskompisar! Jag och Sara hade S-huset på våran lott och det gick SÅ bra så! Städa hos herr T så det visslade om det, och sara fick en svängom med rolfy.



När jag kom hem gick luften ur mig totalt, kvickna till lagomt till färjan 2 börja. Ibland är det bara så kul att se folk göra bort sig och det gör dom en hel del där.                                          
                                                                                       


I dag var det riktigt kul när posten kom. Fick nämligen deklarationen, och det brukar oftast bli positiv läsning. Så blev det även denna gång. 4000 blir det i tillskott i kassan yes yes!! Gjorde äntligen slag i saken och besökte byns käldbutik där jag hade ett presentkort. Har spanat på en jeanskjol där och den passa också. Är lite anti till denna butik då man aldrig kan köpa en sak utan att få frågan om man inte ska ha något mer, denna gång en topp. Vill jag ha det så frågar jag om det !!

                    
Så, nu har jag avreagerat mig lite så nu känns det bättre, hihi!

Hej med er för denna gång! 
Kommentarer!
Postat av: gaby

oki så de e annika som har bliden.. då vet ja. bra.

får ta å lägga in bild på kjolen me.. å gött me + i kassan :) ses på jobbet

Kommenterat - 2009-04-01 / 11:16:16  | URL - http://gavys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: