En tur till Karlstad

2009-03-26 / 21:21:46
I dag var det dags att åka till Karlstad med modern på ett tandläkarbesök. Var i stan i god tid så först blev det blev ett besök på kalenius för att utöka min perlagonsamling. Det var lite utrepat, men jag fick ialla fall med mig 4 nya hem. Ska bli spännande att se när dom börjar blomma vad det blir.



Tandläkarbesöket förflöt lungt och fint, sen var det dags för en visit på Bergvik! Först mat och kaffe, sedan lite shopping, ja inte för mig, men mor handla en del. både på coop och kappahl. Blir lite rörigt emellanåt men det brukar lösa sig till slut. Väl hemma blev det lite välbehövlig vila på soffan. Skönt!



Adam och hans mor och far kom på fika sen. I går kolla han på några nya favoriter på datorn nämligen Teletubbies.





Här är hela familjen på luciafirande på dagis.

Hej då för denna gång!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: