En fredag i snöns tecken

2009-03-27 / 19:02:07
Efter en, med mina mått mätt, intensiv dag var det gött att ta det lugnt på fm. Sov tyvärr inte så länge som jag hoppats på men skit samma! Gick ner och kolla om det fanns tvättid och det gjorde det. Fick ju lön idag så det blev en tur i snöstormen till ICA. Det går ju rätt fort att handla när man är singel, tänkte på det i går när jag var på coop bergvik. där var vi stammisar jag och exet när löningen hade kommit och storhandla. Bara att packa och frysa ner allt tog ju en hiskelig tid. Hua! Nu går det betydligt fortare. Snö ja, det var inte klokt vad det snöa och blåste. Är sååå less på detta nu. Så här såg utsikten från min balkong ut.






Bullen fick också komma ut och känna på snön, men han håller med mig, usch för snön!!
Skrev till Jenny på msn. Hon  kommer ner om en vecka och firar påsk, kärestan hennes dyker också upp. Ska bli kul att träffa dom. Josefine och Adam kom på fika, Adam och jag titta på spöket laban. Han var trött, hade varit vaken sen kl. 6. Ska gå dit och titta på let´s dance sen, fråga Adam om han skulle vara med, men han sa: nä, jag tänker sova.

By by





Kommentarer!
Postat av: Sara

när ska vi ta en promenix då, o du vandrande kvinna?

Kommenterat - 2009-03-30 / 21:21:37  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: gaby

hej. jo ja har ont i halsen.. de e väl värst på morron å kvällen... Men ja hoppas de går över snart för de e inge roligt. De va sara som hjälpte mig me bloggen.. men ja kan ju inte så mycke än... vi ses under veckan.

Kommenterat - 2009-03-31 / 09:01:04  | URL - http://gavys.blogg.se/
Postat av: Sara

det var värst vad du uppdaterar designen! då är det bara inläggen som ska uppdateras då ;) haha

Kommenterat - 2009-03-31 / 18:31:32  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: