Tisdag

2009-06-23 / 19:25:22


Semestern rullar på och helt plötslig blev det sommar också! Soligt som bara den och än så länge lagom varmt.
GÖTT! 



 Sunny 

På självaste midsommarafton fick jag nått ryck och gick in och kollade på GHAB s hemsida. Där fanns det inte mindre än 2 lediga lägenheter på första våningen. Har ju då och då tänkt på att flytta hit modern från Segmon, hon börjar ju bli lite till åren och det kan ju vara kul att ha henne här medans hon är pigg. som tur var var den en ledig så nu blir det flytt fram på höstkanten.

I kväll blir det allsång på skansen. Har ju en gång vart på plats och sett hela härligheten. Det var faktiskt rktigt kul, var ju tom med på tv i ca.1 sekund! Till skillnad från Jenny  gillar ju jag Anders Lundin bättre än mesiga Lasse.B. Nu får jag väll på tafsen men smaken är som baken! hihi

 Club Me 3 




Kommentarer!
Postat av: Sara

är glad för din skull att du fick fint väder på semestern tillslut! själv ska jag iväg och jobba kvällen idag. ses vi på skruvstadsparken till helgen? ha de gött i fina vädret!

Kommenterat - 2009-06-24 / 11:33:21  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår att du vill ha henne nära. Fint av dig att ta tillvara på den tid ni har, för vi ska ju alla vägen gå så smånignom... kramiz M

Kommenterat - 2009-06-24 / 20:19:10  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: lisa

Kika in, fin blogg du har! Kram lisa

Kommenterat - 2009-06-25 / 08:59:11  | URL - http://www.metrobloggen.se/lattemamman
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: