En rapport från jättesten

2009-06-04 / 12:25:21
Så har centrum/karlberg/solberga-tjejerna (heter vi verkligen så här??) haft picnic! På grund av lite osäkra väderförhållande var det in i det sista osäkert vart vi skulle vara. Och hör och häpna: vi hamna på en gräsplätt bakom jättestensskolan!! Där spelades kubb, käkades jättegod mat (kallskuret, potatissallad, baguetter och grönsallad) som Marie och Malin fixat. Och naturligvis prat och skratt om allt mellan himmel och jord.



Camilla, Linda och Jenny i en egen gravidhörna.






The game is on!



Ibland blev vi nödiga men praktiska cicci hade toarulle med sig så inga problem!



" Min vante, min vante, den får jag aldrig tappa, då ramlar jag direkt!"





Mums med mat!!



Malin i snygg pose, Annika ser skeptisk ut...


Vi vart väll lite frusna till slut, så frågesporten tog vi grupploakalen. Vinnaren blev Sara!



En väldigt rolig kväll!
Kommentarer!
Postat av: Ananas

Mähh, gjorde ni narr av fröken Skagerud eller vad hon nu heter. Det är sååååå länge sen jag jobbade så jag minns inte namnen längre. Ser ut som ni hade en riktig kul kväll trots stormen =) Att ni inte hörde av er att ni hamnade där så jag kunde kika förbi. Jaja, det kommer fler tillfällen =) Kul att tjockisarna (dem blivande mammorna och mamman) var med =) Jäjä, nu blir det mys med min snart 6 kilo tung kärlek ;) Kramar om hårt och länge

Kommenterat - 2009-06-04 / 13:50:54  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, det verkar ha varit en mycket lämplig vecka vi valde. :D Hoppas nu att vädret i Grekland är soligt och varmt! :)

Kommenterat - 2009-06-04 / 22:07:32  | URL - http://millablom.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hahahaha, du är trög ;P "min vante min vante" ^^

Kommenterat - 2009-06-05 / 09:40:49  | URL - http://lising.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: