Lite ljusglimtar i en annars reeeegnig värld

2009-07-31 / 11:39:23


Vakna typ kl. 7. Typiskt när man kan få sovmorgon. Orkade INTE gå någon promis i dag. Hitta på alla möjliga ursäkter, trött, seg i huve, ska jobba hela helgen, regn-storm-åskvarning mm. Så det blev en stilla frukost istället.
Vid halv 10 rasslade det till i brevlådan och vad kom där om inte




Då blev det genast lite roligare, nu vet jag att jag kan få någon bra att läsa hela helgen. Det är verkligen en tidning i min smak. Vi ska ju också äta något gott i em vi som jobbar kvällspasset. Tror det blir en ost&skinkrulle för mig. Sen att sällskapet är trevligt gör ju inte saken sämre. Som sagt, det finns lite ljusglimtar om man letar ordentligt...
Kommentarer!
Postat av: Malin

jodå, något bättre är det ju, i alla fallbättre än första veckan.. Tråkigt att jobba, "tur" att det inte är kanonväder i alla fall, så missar du inte solens strålar. Och sant, roligt ihop på jobbet har vi, och det är bättre än alla solstrålar i världen! Kramiz M

Kommenterat - 2009-07-31 / 11:46:03  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, kom bara förbi nästa lördag om du har tid... efter 18!!! kRAMIZ M

Kommenterat - 2009-07-31 / 22:58:36
Postat av: Sara

och du klagar på att inte JAG uppdaterar ;)

Kommenterat - 2009-08-04 / 17:56:03
Postat av: Malin

verkar som om de lovat bättre väder under veckan, då ska jag försöka komma ikapp med allt som bara varit senaste veckorna, ogräs och tvätt mm.. mörkt på kvällen är det dessvärre, men skönt att vara ledig!! Kramiz M

Kommenterat - 2009-08-04 / 22:46:06  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

Halloj. vi ska på takida den 20:e nov.. ska du me?? måste beställa biljetter typ nu! :) kram på dig

Kommenterat - 2009-08-06 / 10:59:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: