Nytt och gammalt på rixfm

2009-07-02 / 13:04:12


I går var det så dags för rixfm-festival i Karlstad.



Har ju blivit lita av en tradition att jag och B åker in på detta evenemang, är tredje gången på 4 år som vi är där. I år var också B dotter K med oss tanter. Dom vill ju inte vara med på bild så ni får fantisera hur dom ser ut!  Vi hammna rätt så långt fram så vi såg bra. Var dock omringade av ungdomar så mågra snygga skjortor såg man inte, hihi.


Fredrik och Erik presenterade artisterna.


Ramsells och dansande dockor var först ut.




Style och Lilli & Sussi var ju 80-talsartister som dammats av och håller ju än. En i vardera duon såg dock anmärkingsvärt smala ut, såg inte speciell sunt ut.



Kråkorna förberedde sig på att anfall a la Hitchcock. Såg läsligt ut. Tyckte kanske att deras torg var ockuperat.



Några nyare fömågor var också på plats, Janet, Kim och  Anders. Den siste kände jag faktiskt igen från gammla Fame factory, dom andra två blanda jag ihop. Trodde Janet hette Kim ända till det kom en till Kim på scenen.



Basic Element och Milow avslutade det hela, fick reda på att den ena som sjöng i B E skulle ha barn med Linda Rosing.


Efter att ha stått still på Karlstads kullerstenstorg i över 3 timmar var vi ätt så möra både i rygg och fötter. Aj,aj vad stela och ledbrötna vi var. En tröst var ju att även K som bara är barnet och ska börja 7.an i höst hade samma symtom som vi.
Hungriga hade vi hunnit bli också och eftersom det såg ut att vara kö till alla hamburgerställen i Karlstad åkte vi hem till Grums och tog hamburgaren där istället.







Kommentarer!
Postat av: gaby

å du har haft en bra semester antar ja!? :) hoppas de iaf. å gött å börja jobb veckan me lite ledigt :) själv gör ja fm ida å så e ja ledig imorn, onödigt.. :p men joda allt e bara bra me mig annars :) vi ses under veckan. ha de gött!!

Kommenterat - 2009-07-06 / 10:09:38
Postat av: Ananas

Du är så jäkla skön. Går på rix fm festival och tränger dig bland folk. Jag ska bli som dig när jag blir stor :) Stackars Johan som kommer vara tvungen att följa med på mina bravader :)



En dag ledighet återstår innan jobbdags. Skönt?



Kramar

Kommenterat - 2009-07-06 / 20:57:05  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Du har varit min förebild sen första gången jag såg dig =)



Jepp, underbart skönt med regn och svalka. Nu kan vi ta våran milrunda igen så jag blir av med de sista kilona och lite till. :)



Ajaj.. Denna gång kan du inte fråga oss vem boven är för vi tittar inte idag. Prison break börjar ju idag =)



Hälsa alla godingar på jobbet. Så som arbetskamrater och gamlingar. Kramar

Kommenterat - 2009-07-06 / 21:50:59  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe, ja jag gör ju inte så mycket på dagarna annars =)

Kommenterat - 2009-07-06 / 22:27:40  | URL - http://jennyandersen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: