Snööö och galna katter

2009-01-24 / 18:28:47
Vet inte om ni märkt det men det har snöat idag ( OBS ironi) Kan bara tala om att det är min katt Bullens fel. Om han inte varit alldeles skogstokig i går så hade det inte snöat. Det sägs ju att om katter  busar extra mycket så blir det oväder. Som den här katten såg han ut i går




Idag ligger han helt utslagen




Vad säger ni andra kattägare, stämmer detta?

Annars känner sig walkingwoman just nu mer som sleepingwoman, är trött mest hela dagarna. Längtar efter ljusare dagar nu, tror det är det som saknas. Kom fort, våren!!!



Ska ta och kolla lite handboll nu och se om Sverige har någon chans


Kommentarer!
Postat av: Lindus

Jag är inte så speciellt possitiv till din kissemisse nu!! gillade inte detta oväder .... sen blev jag lite rädd för den andra bilden oxå...var han verklgien SÅ galen igår? Jag som trode malins kissemisse var tokig...men nu vet ja att det finns värre fniss

Kommenterat - 2009-01-24 / 22:29:34  | URL - http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, om man ska gå efter BAMS aktiva och busiga liv, skulle det nog snöa jämt är jag rädd!! Kramiz M

Kommenterat - 2009-01-25 / 21:56:44  | URL - http://tidsoptimistens.blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: