Aj och oj

2009-01-29 / 18:08:34
Är ju hög tid att uppdatera denna blogg. Försöker vara lite sparsam med att sitta här, har fått ont igen i armar, axlar och har dessutom en ond fläck mellan skulderbladen. BLÄ!!! Får ju alltid mer besvär på vintern, det börja ju då när det var kallt. Sen ar det väll aldrig riktigt släppt plus att det är oroligt på jobbet så PANG blev det gôront. Har fått tid hos akupnktören i morgon och även om det kommer att kännas den del som det gör när värken finns där så brukar det hjälpa.




Var ute och handla lite förut med J och A. Nu när jag sitter här känner jag att jag bara har ett örhänge!!! Hoppas det ligger här hemma, får kolla lite bättre i morgon när det är ljusare.

Hej så länge, bloggvänner!!!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att akupunkturen hjälper imorgon.. Kramkram

Kommenterat - 2009-01-29 / 21:06:06
Postat av: Ananas

Dumma dator vill inte visa att det är jag som gör avtryck i din blogg..

Kommenterat - 2009-01-29 / 21:07:25  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Sara

blogga på, du ligger efter :D

Kommenterat - 2009-01-31 / 10:12:56  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: