Challenge

2009-02-05 / 15:24:00
4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

♥ Vänner
♥ Greys anatomy
♥ Sjukhuset
♥ Mia & Klara

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:

♥ Jobbade
♥ Sov på soffan
♥ Köpte kattmat (fniss)
♥ Åt en MYCKET god sallad

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

♥ Våren och att det blir ljusare
♥ Att jag har fått ording på mitt boxerpaket
♥ Åka till Harrys på lördag
♥ Att jag har sovmorgon ett par dagar till

4 FAVORITRESTAURANGER:

♥ 97:an
♥ Kinarestaurangen på andra våningen i arkaden, Karlstad
♥ Göstases i Strömstads hamn
♥ ?

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

♥ att mina armar blir bättre
♥ att min familj får vara frisk
♥ att min bil rullar på och inte går sönder
♥ att vårat nya shema ska fungera i praktiken


Avslutar med att utmana

Malin

Linda

Jenny
Kommentarer!
Postat av: Malin

okej, fxiar den i morgon, hihi... Kramiz M

Kommenterat - 2009-02-05 / 22:22:08  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: