Latmasken har slagit till

2009-02-26 / 10:47:42
Är sååå lat i dag. Har jobbat 2 dagar på nya schemat, men det känns som 4. Första kvällen var en riktig mördarkväll, blev en ½ tim. mer trots att en kund ej behövde hjälp. Det var ju några nya bekantskaper att jobba hos och det tar ju alltid lite längre tid då. Onsdagar  är en sån dag som vi alltid kommer att vara 4 pers. istället för 3 på morgonen, så det gick väll skapligt ändå. Tänker med ångest på hur vårt fikabord såg ut innan jag gick hem igår, det låg papper och pärmar överallt som ingen orka ta tag i, prio ett är ju trots allt våra gamla att dom ska få den hjälp dom ska ha.



 
Igår var sista dagen med detoxen. Känner mig  inte nått väldigt mycket piggare, men har ju fått ränna på toa stup i kvarten så någon nytta har det kanske gjort.

Nää, dags att klä sig eller kolla på jotex om jag hittar nått att beställa, har fått för mig att jag vill ha nya mattor. Har ju mattor som aldrig ligger still, missen får ju sina stöllryck, så det behövs nått som ligger still!

By by!!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

håller med... i allt, från början till slut! Kramiz M

Kommenterat - 2009-02-27 / 19:41:37
Postat av: Sara

tamboti safari tror jag dom hette :D mycket gott, haha!

Kommenterat - 2009-03-06 / 19:38:02
Postat av: Linda

Hej. ja visst händer det grejjer i centrum hahah ingen vill jobba så alla ser till att bli gravida nu asg. har du fått skrivkramp ??

Kommenterat - 2009-03-06 / 23:07:56  | URL - http://exxanimo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: