Delad tur

2009-02-21 / 13:01:15
Är nu hemma ett par timmar och tinar upp, innan kvällspasset börjar igen. Ute syns bara snö, snö och åter snö! Hatar detta väder så hett att den borde smälta bara av detta. På förmiddagen tog vi en liten tur och kolla in vart våra nya vårdtagare bor. Rondellen  vid Nyängen kollade vi extra mycket på, hihi. Ska ta lite mat nu och slappa på soffan sen.

Ha det!!
Kommentarer!
Postat av: Ananas

Ha det så bra du med. Har jag tur så kommer jag att stöta på dig när jag är ute och promenerar. Annars så vet jag ju när du jobbar eftersom jag har snott era nya schema och kommer och hälsar på :)



Hemligheten med kakan är att köpa mix på ica :)



Kramar

Kommenterat - 2009-02-22 / 10:25:43  | URL - http://ananas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. ja det är jätteskönt att H fått behålla jobbet och det ska bli skönt när flytten väl är klar. Då får du kika ut när du är ute och söndagsåker.



hmm hur många vårdtagare ska ni ha i rondellen??



kram

Kommenterat - 2009-02-22 / 10:56:28  | URL - http://exxanimo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: