Ledig, hurra!!

2009-08-18 / 22:28:10



Så var man då ledig en (1) hel dag! Inte mycket att hurra för men man får vara glad om man slipper extrapass denna konstiga sommar. Passa på att dammsuga lite på förmiddagen. Min fyrbenta sambo, katten Bullen och jag har för det mesta ett lugnt och skönt förhållande utom när det kommer till just dammsugning. Det gillar han inte!!! Det brukar sluta med att han ligger uppe på bokhyllan tills det är färdigt.




Efter detta traska jag över till Malin som jag lovat att hon skulle få prova min spikmatta. Där blev det lite fika och kladdkaka i solen.



Titta också på lite kort från Malins kalas förra helgen, kan vara bra att uppdatera sig om den... haha
Trevligt var det iaf, hoppas mattan kan vara till hjälp.


Söta Bam fick följa med till brevlådan.



Malin fick lilla julafton vid brevlådan



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: