Hänt sen sist

2009-08-14 / 12:49:59



Så har det gått nästan en vecka sen sist. Långt mellan uppdateringarna nu. Jobbtrenden håller i sig, dubbeltur i måndags och ett extrapass på torsdag. Då fick jag testa hur det är att jobba i tätortsgruppen. Var ju ett halvt år sedan jag var där. Men det var riktigt kul. Två veckor kvar på denna minnesrika semesterperiod. Vet ju också att en av våra tyngre kunder kommer att flytta innom kort till ett boende och då orkar man ett tag till.

I lördags var jag, Annika.O, Cicci och Gaby och firade Malin. Eftersom Malin själv är så duktig på att göra halsband så komm Cicci med den fina ideén att vi skulle göra halsband OCH armband till henne. Vi träffades hos mig och hade en liten pyssel-och-ciderstund.


Pyssel med centrumtjejerna


På väg mot festen


Värdinnan själv hälsar oss välkommna!

Vi blev bjudna på kallskuret och Malins egna potatissallad och så lite mera cider då...


Vimmelbilder



Lite dans lyckades vi få till också, ivrigt påhejade av den yngre generationen


Mycket skoj, flams och trams som det alltid blir när vi är i farten. En och annan vinmarodör fanns det ju också, fick ett vinglas i knät av "någon". Nästa gång ska jag vara helt svartklädd!! haha


Cicci försvann först hem till sin Daniel, och jag och Annika fick följe hem till mig, sedan fick Annika traska vidare själv.  Tack för en trevlig kväll!!





Kommentarer!
Postat av: Malin

haha... vilka bilder, och vilken kväll...TACK!!! Jag hade jätteksoj!!! Kramiz M

Kommenterat - 2009-08-14 / 23:10:09  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: