ABC-utmaningen

2009-04-17 / 22:22:50


Lånade denna utmaning, som verkade kul!


Mitt ABC!

A SOM I ANSIKTSDRAG: Ovalt, stor mun :D
B SOM I BOENDE: Lägenhet
C SOM I CIVILSTÅND: Skild
D SOM I DRÖMJOBB: ???
E SOM I ENERGIGIVARE: Powerwalk, skratta ihop med vänner
F SOM I FAVORITGODIS: Choklad, gärna ihop med mint, lösgodis
G SOM I GODASTE MATEN: Skaldjur, köttfärsgratäng
H SOM I HUSDJUR: En katt, Bullen, huskatt
I SOM I INTRESSEN: Träning. pelargoner, böcker, film, datorsurfande, tv-tittande
J SOM I JOBB: Undersköterska i hemtjänsten
K SOM I KÖR: Hyundai Accent
L SOM I LASTER : Smågodis
M SOM I MUSIK: Allätare! Rock, pop EJ dansband! (Torgny Melins undantaget)
N SOM I NAMN: Gerd Annika Linnea
O SOM I OINTRESSANT: Stöddiga människor
P SOM I PERSONLIGHET: Har svår beslutsångest
Q SOM I QL: Komma ut i naturen, göra utflykter med familjen
R SOM I RUSDRYCKER : Cider eller rödvin
S SOM I SHOPPING: Helt klart en humörhöjare
T SOM I TV: Vänner, sjukhuset, dobidoo
U SOM I UNIKT MED DEJ: Allt är unikt med mig! Finns bara en av mig och det är JAG!
V SOM I VARDAGSKLÄDER: Jeans och tröja, tofflor
X SOM I XTREMT BRA LÅT: So what med Pink. En riktig överlevarlåt!
Y SOM I YNGEL : Yngel, det var väll ett tag sedan. Nu är dom 25 & 23
Z SOM I ZZZZZZ.. ZOVA: Skönt, men kan ibland vakna i "vargtimmen" inte så kul
Å SOM I ÅLDER: 40+ ännu några år
Ä SOM I ÄCKLIGT: Kallt diskvatten
Ö SOM I ÖNSKAR SEJ: En bil som inte krånglar!

Fritt fram att sprida vidare
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: