En big lista

2009-04-02 / 20:51:01




 

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Gerd Annika Linnea

Smeknamn: Inget

Låt som när du är ledsen sörjer till?  Goodbye my lover

Beroende av:  Nätsurfande, oboy och mackor efter kvällsjobb

Vad tror folk om dig?:  ingen aning

Stämmer det?  -

Vad får du oftast komplimanger för?:  Snäll

Vad säger du för att imponera på någon?:  jag är mig själv, köp det eller låt bli

Hur imponerar man på dig?:  Med humor och ödmjukhet

Brukar du skratta för dig själv?: Som singel: Jajamensan!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Nej, har dom inte min adress får får jeg den i morgon

Var bor du?: Grums

Trivs du där: Jorå, jämfört med Segmon så är det toppen

Äger du några converse: Och vad är detta???

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin

Brukar du bli för full: När man är så gammal som jag har man lärt sig...

Är du allergisk mot något:  Har haft hösnuva, men det har växt bort

Har du haft sex idag: Nopp

Hur svarar du i mobilen:  Är det ett känt namn som ringer svarar jag hallå, annars med Annika

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kompis

Antal timmar sömn inatt: 5, är förkyld och vakna tät i näsan. Tog ett tag att somna om

Brukar du komma i tid:  Yes

När mår du bra:  Efter en morgonpromenad med dusch och frukosten framdukad

När blev du fotad senast: Hos Josefine ihop med Adam

Hur känner du dig nu: Helt ok

Vanligaste färg på dina kläder: Blå, rött, vitt och svart

Vad tycker du om fötter: Dom är fantastiska, bör mig vart som helst

Vad saknar du: En nyare bil,

Hade du en bra kväll igår: Jobba visserligen, men det var helt ok

Favorit dryck på morgonen: Varmt vatten med citron

Rakar du benen:  Ja, i alla fall på sommaren

När brukar du oftast gå och lägga dig:  Allt från 22.30-24.00

Är du blyg?: När jag ska träffa folk jag inte känner, helt klart

Sysslar du med någon idrott: Nix

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det är nog inte omöjligt

Har du spytt offentligt: Nää

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ????

Är du bortskämd: När jag växte upp, men inte så farligt nu hoppas jag

Vad gör du i morgon: Tvättar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  Kate Winslet, känns sund i det trådsmala Hollywood


Vad längtar du till?: Att det ska gå att gå i elljusspåret snart

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Wella

Hur gammal är du: 40+, räcker det att skriva det?

Tycker du om någon just nu:

Gröna eller röda äppeln: Rödsrimmiga

Gillar du golf: Aldrig provat

Vilken tid gick du upp idag: 05.45

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Oja, det är inte sommar än

Är det okej att gråta: Det är alltid okej att gråta, själv är jag nog mer lättrörd, har svårt att grina loss ordentligt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en nyare bil, unna mig lite

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon, ett par läsglas, ett par vanliga

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Nää

Vill du ha barn: Har gjort mitt i den frågan

Solar du ofta: Nej, idds inte...

Är du bra på att laga mat: Kan väll men vill inte


Är du flygrädd:  Ja, det är onaturligt att ett stort flygplan ska kunna sväva i luften

Hur vig är du: som ett kylskåp!

Är du musikalisk?: Nej, inte i nyktert tillstånd

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: vanilj med krossad choklad

Tror du på ett liv efter döden: Kanske

Tycker du om sushi: Så där

Vad äter du helst när du ser på film: Plockgodis

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon

Vilken ögonfärg har du: Grönblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många år sen

Biter du på naglarna:  nej, men nagelbanden putsar jag allt

Hur ofta tränar/motionerar du: Är periodare med detta, dec-feb mycket lite, ljusare årstiden kan det bli varje dag

Senaste låt du hörde: Någon samlingsskiva med Astrid Lindgren-sånger. Har varit i segmon med Josefine och Adam och den spelades i bilen

Phu, detta tog tid! Utmanar Malin, Jenny och Anna (när du vill Anna, ni andra MÅSTE svara)  :D

Kommentarer!
Postat av: Sara

vilket bra svar om fötterna :)

Kommenterat - 2009-04-02 / 21:15:15
Postat av: ANNIKA

Hmmm!!! Hon hoppade över "tycker du om nån just nu"

Kommenterat - 2009-04-02 / 23:18:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: