Påsk-09

2009-04-14 / 12:01:25
Ja, då var det vardag igen. Har ju slagit till med lite semester denna påsk, har ju haft Jenny och Jonas här och naturligtvs jobba jag grisveckan då. Det har ju varit lite småstruligt på vikariefronten på jobbet men det löste sig SKÖNT!

På påskafton var hela gänget här på middag, lite ägg och sill sen blev det ungsstekta kycklingfieér. Adam hade ju gått i påskparaden på förmiddagen tillsammans med Terese och Julia och sin mamma förstås.




Adam som påskgubbe och bullen som påskkärring.

Adam fick en ny bästis också i Jonas som ju var så kul och kunde trolla bort smågodis och sedan trolla fram det bakom örona och lite varstans.



 Jenny och Jonas 
mobbar varandra    








Påskdagen jobba jag, vill ju ha lite storhelgslön... Ungarna grilla hos X-et. På kvällen blev det pizza hos Josefine. Batterierna i min kamera la av då, så inga kort därifrån!

Nu är det vardag igen och har äntligen fått tummen ur och ringt bilverkstan om min bil. Inte dåligt det! Får vänta ända till måndag med att lämna den, suck!

Walkingwoman ska försöka sig på en liten promenad idag och se hur det känns. Har ju varit förkyld i två veckor typ, det är ju så töligt om man kör igång för tidigt och blir liggandes igen men nu måste jag testa!

Ha det så bra!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: