Uppdatering

2009-07-13 / 21:46:23
 Computer 

Detta är en fortsättning på mitt inlägg som börja på torsdagen, men som fick ett snöpligt slut pga tangentbordshaveri!! Nu hade snälla Jenny med sig sitt gamla när hon kom och hälsa på sin lilla mor, och allt är frid och fröjd igen.




I dag torsdag (efter flera förseningar) kom Josefine, Rathwan och Adam äntligen hem till gamla Svedala och Grums. Var där och hade välkomstkaffe med glass och muffins. Var SÅ gött att se dom igen! Dom hade efter magsjukor och feber slankat ner sig några kilo, både Adam och Josefine.


Adam och Morfar myser



Presentutdelning



Adam och Josefine med en del av sin kurdiska fesklänning



Adam och pappa Rathwan


De hade bla. varit på Rathwans brors bröllop och vi titta på dvd därifrån. Mycket färgprakt och dans, väldigt exotiskt för oss tama svenskar.



Fick en del presenter bla. en pläd som genast föll Bullen i smaken, mjuk och go.




Här ligger man riktigt skönt!

Jobbat några dagar nu och det har gått grejt än så länge. Lite nytt var det ju men inte värre än jag har kläm på det. Var ute och jobba x-tra på söndag, min lediga helg. Blev ju lite fina x-tra pengar där.


Trodde att syndafloden hade kommit på lördag! Guud vad det regna! Utanför mitt hus höll det på att bli en lite sjö under lördagen, som tur var försvann den på söndag.






Kommentarer!
Postat av: Malin

jaa, det gäller att hålla sig ajour vet du... dels för Linus bara växer, men också med bebbemagarna!!! Kramiz M

Kommenterat - 2009-07-13 / 21:51:24  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Prins bus

Hej tant Annika. Tack för ditt fina välkomnande. Klart det mamma har skrivit är sant :) Men jag kände att det är på tiden att jag har en egen blogg istället för att skriva i mammas. Det ska bli kul att följa din blogg också. Mamma säger att du är lite dålig på att uppdatera. Ja, när jag tittar efter så var det ett tag sen du skrev :) Nej, nu blir det promenad med mammsen och pappsen :) Ha det bra! Kramar Linus

Kommenterat - 2009-07-20 / 12:25:22  | URL - http://ananas.blogg.se/prinsbus
Postat av: Malin

Skönt att höra, var grinfärdig i gårkväll om jag ska vara ärlig, kände att jag satte mina goa arbetskamrater i sticket, och det vill jag ju inte! Kramiz M

Kommenterat - 2009-07-21 / 19:11:09  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: