Onsdag

2009-07-01 / 14:30:07



En vecka kvar tills jag jobbar mitt första arbetspass. Ska bli rätt gött att börja igen, undrar bara om det blivit mycket nytt under tiden man varit borta. Nå ja, det ger sig väll, börjar ju på en onsdag och då är vi ju lite fler pers. Kan vara bra när det kommer en nybörjare!

Håller på och målar lite småsaker till balkongen. Den ena grejen stod inne i natt så i dag har jag gått med lite lätt huvudvärk hela dagen. Men nu är den färdigmålad så i kväll åker den ut på balkongen.

Nya grannar kommer det också. Alltid lika spännande.  Nervous Dom nya flyttar in ovanpå, vet också att både grannen bredvid och under mig ska flytta, återstår att se vad det blir för jeppar!

I kväll åker jag och B och hennes dotter in på Rixfmfestival. Om det nu inte blir oväder, ser lite tjockt ut mot Karlstadhållet. Får ju passa på när det händer nått i närheten, gratis är det också! Så kan man ju se om man ser några snygga skjortor, förra gången såg vi flera stycken!  Winky 2 





Kommentarer!
Postat av: Malin

Jodå, det har säkert blivit lite nytt på dessa veckor! Ska bli skoj att jobba med dig igen vännen! Kramiz M

Kommenterat - 2009-07-02 / 12:35:28  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: