Hänt sen sist

2009-03-17 / 21:58:30
Mina tre lediga dagar är snart över men jag har fått lite uträttat ialla fall. Tex har jag letat rätt på bruksanvisningen till min mp3 och fått den översatt till svenska, gått promenader både i går och i förrgår, planterat om plargoner. Idag var jag och gjorde Bergvik osäkert. Handla lite på IKEA, nya hörsnäckor till mp3, köpte jeans och två tröjor, mascara. Kolla även på nya walkingskor, det blir väll nästa löningsköp. Det är ett svårt fall, finns så mycket att välja på.

Dags att lägga sig nu, ska ju börja tidigt i morgon. Natti natti!
Kommentarer!
Postat av: Sara

jäklar du va du shoppar! då är du helt "ny" nästa gång jag ser dig då ;)

Kommenterat - 2009-03-18 / 11:23:11  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK vad snällt sagt!! Jag försöker lite smått för det är så himla skoj! Värst vad du har shoppat! Skor iär inte det lättaste, finns en hel djungel av allt! Syns ikväll! Kramiz M

Kommenterat - 2009-03-19 / 10:13:25  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: