Semesteruppdatering

2009-06-18 / 17:07:13
Semestern rullar på, snart gått 2 veckor. Anna undrar vad jag pysslar med, och det undrar jag också ibland. (Hej hej Anna för tredje gången idag). Tycker jag nyss gick upp och poff så var det kväll. Josefine med familj är ju i Kurdistan och hälsar på Rathwans släkt. det har väll vart lite antiklimax eftersom Josefine och Adam haft magsjuka, Josefine blev snabbt bättre men Adam har spytt lite då och då. Så i går fick dom åka till sjukhuset igen så han fick penicellin och dropp. I dag var han mycket piggare igen så hoppas det är över nu.

Min spikmatta som jag köpte i fredags verkar faktiskt funka bra. Känns att cirkulationen kommar igång rejält. En som inte tycker om mattan är kissekatten som skulle gå precis där mattan låg. Det stack väll till ordetlig för han flög högt upp i luften, landa naturligvis på mattan igen och sen försvann han bakom soffan. Var mycket misstänksam hela kvällen i går så fort det kom något ljud som inte det bukar komma så ryckte han till.




Hum, dumma saker min matte köper! Sticks som attan gjode det.





Kommentarer!
Postat av: Ananas

Haha stumpelumpan =) Bra att du upp Stackars Adam och Josefine som blev sjuka. Tråkigt när man är iväg och allt. Skönt att inte kissen gilla mattan, så får du ha den för dig själv =)



Trevlig Midsommar på dig med =) Hoppas på lite sol =)



Kramar



Kommenterat - 2009-06-18 / 20:56:30  | URL - http://ananas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: