Min första utmaning

2009-01-20 / 14:51:41

Utmaning

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 14.20
2. Namn? Annika
3. Vart bor du? Grums
4. Hur många barn vill du ha? Har 2 flickor, det får räcka.
5. Vill du gifta dig?  Nej, har varit det räcker så.
6. Har du ätit sushi? Ja, fick ju smaka av stora dottern en gång. Inte så tokigt!
7. Favoritglass? Pipers glass, finns i Hambursund. Bland "vanliga" glassar gillar jag vanilj med krossad choklad
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 1

9. Humör? Bra! Börjar bli hungrig...


Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, körede bil där det var mittenräcken och enfiligt och fick blåljus efter mig!! Det var inte mig dom skulle ha tag i.
2. Har du en hund? Nej, har haft både en golden och en schäfer, nu en katt!
3. Sover du helst själv eller med någon? Med katten då om han räknas.
4. Tror du på spöken? Nja, behöver nog överbevisas först

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nopp
2. Skulle du vilja väga mer? Nopp
3. Skulle du vilja ha sex nu? Samma här, nopp
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Inte just idag hihi

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? För det mesta kunde de det!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Troligtvis inte!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, fast det är dumt att chansa...
7. Kan dina vänner lita på dig? Dom jag litar på, kan lita på mej...
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jo då
9. Kan du suga? dammsuga? Är fenomenal på dammsugning!!

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag bestämmer mig.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det hände väll nån gång
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Nej.

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja, okdå. Har väll det
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Vet ej,
6. Har du varit full den här månaden? Nej, Januari är en fattig månad
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Närå, det är ju min fösrta utmaningen
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men i morse
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?  Ja
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja, det stämde bra på x-et
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?  Ja
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Är nog för gammaldags för det
14.Har du ljugit på någon fråga än då? NIX

Jag skickar denna utmaning vidare till;
Alla som känner sig utmanade!!

Kommentarer!
Postat av: Malin

haha, det där gick ju utmärkt det!!! Kramiz M

Kommenterat - 2009-01-20 / 16:36:35  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: