TACK...

2009-01-18 / 23:02:59
för alla kommentarer! Har  kollat på ett avsnitt av den gamla tv-serien krigets vindar. Det är väll ca: 20 år sen den gick på tv och minns att jag tyckte den var SÅ BRA! Men vad händer? Den känns inte alls som då. Seg och föutsägbar. Ja ja det är väll rätt så typiskt.




Här kommer ett kort på min söta sambo Bullen. Han har nu börjat sitt kvällsrejs!! Sover ofta fram till 22.00 sen ska man busa lite. I värsta fall får matte upp och gömma leksaker, så det blir nattro nån gång.

Nä, nu var det bloggtorka, ha det bäst!!
Kommentarer!
Postat av: Ananas

Känner igen det där.. Det är likadant med Dunderklumpen för min del. När jag var liten tyckte jag att den var skitbra, men när jag såg den nu på nyårsafton igen ca 16 år senare så är den inte lika bra.. Undrar vad det kan bero på? :)

Kommenterat - 2009-01-19 / 09:27:31  | URL - http://ananas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: