Jobb och möte

2009-01-21 / 21:55:07
Så var det dags att jobba igen. Idag var det ett dagpass 7.30-14.00. Flöt på fint  idag, lagomt med jobb och man han också med kafferast med lite tôl. Jag har ju så bra och skojiga arbetskamrater, så det blir alltid en go stämning när vi träffas!

Sen var det hem, duscha, diska och iväg till jobbet igen för planering inför våran omorganisation. Även om vi fick en hel del på papper idag är det svårt att sätta sig in i hur det kommer att bli. Jag kommer att höra till landsbygdsgruppen. Det är ju både för och nackdelar vilken grupp man än hamnar i. Det som är lite tôligt är att vi får ett gäng helt nya vårdtagare som man ska lära känna, hitta till m.m. Ja, det löser sig väll.

Sov risigt i natt, vakna och somna om vartannat. Kan bli så när jag varit ledig ett par dagar och sen ska upp med väckarklocka. Har varit kanontrött av och till flera gånger i dag och nu känns det väldans segt igen. Ska ta min bok och lägga mig snart. Läser nu "Ur vulkanens mun" av Helena von Zweigbergk. Det handlar om ett par som tillsamans med sina 2 barn åker till Sicilien för att lappa ihop sitt förhållande. Det går ju inte lysande direkt. Hon skriver bra ialla fall tycker jag!


Ha det bäst, hej då!!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Jaa det blir spännande att se vad det blir av detta! Kramiz M

Kommenterat - 2009-01-21 / 22:10:15  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: