En snöig morgon

2009-01-19 / 12:31:09
                                                                       


Vakna redan före 8. Typiskt när man är ledig. Ute snöa det som katten. Usch och fy!! Gillar inte någon typ av vinter utan skulle helst vilja gå i ide, precis som en björn och titta fram i mars. Fast om jag bodde där det är sommar och varmt jämt så skulle jag nog inte uppskatta det som jag gör nu. Det ska ju vara lite jävligt ibland. Hur som helst hade jag laddat för att ta ett varv i elljusspåret, och så fick det bli! Var lite för mycket snö, så det blev inte så långt som det brukar. Det var skönt att få röra på sig och bli lite svettig. Då kan man vara inne med gott samvete hihi.

Nu är det tvättstugan som gäller. Hej hej!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Din lilla hurtbulle!!! Hade aldrig varit så ambitioös om jag vore ledig mitt i snöstormen..... Söta bullen, gömmer sig i diskhon,,,kramiz M

Kommenterat - 2009-01-19 / 14:15:46  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: