Ett litet, litet vårtecken...

2009-02-23 / 15:51:41
Här kommer ett litet men änåd ett vårtecken. Har nu tuktat mina pelargoner och dom ser nu inte mycket ut för världen.

Det finns i alla fall små gröna skott som förhoppningsvis tar sig och börjar växa. fortsättning följer...

Annars har det tvättats i dag. Klämde in en promenad också, skönt! I orrbybacken rann det tövatten faktiskt. Hej solen och våren, kom igen nu och töa bort snöelänget! Var inne på bibblan och lämna tillbaka en bok. Hade hoppats på att få låna del 3, för den skulle finnas innne. Hitta den inte, och inte bibblanmänniskan heller. Hon skulle skicka efter den från en annan bibbla. Suck!! Hon som skrivit boken heter lotta thell, och det hon skriver om är självupplevt Hon var heroinist, samtidigt jobba  hon som väktare och blev kär i en polis. Nu vill jag ju bara läsa vidare men det sket sig.

Kommentarer!
Postat av: Malin

haha, jaa jag vet inte själv vad jag syftade på där, men det började på M i alla fall, hihi..kramiz M

Kommenterat - 2009-02-23 / 19:54:32  | URL - http://tidsoptimistens.blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: