Pastellmodet-85

2009-04-19 / 19:26:24
Det är modernt med pasteller i vår har jag sett och hört. Här kommer en liten bild hur pastellmodet såg ut för 24 år sedan, håll i er!



Ja, vad ska man säga? Ljusgult och mintgrönt och till det permanentkrull!!! Om ni tycker att jag inte syns så bra så beror det på att min moder har tagit detta kort och hon är inte så bra på att ta kort om man säger... Efterlyser nu lite fler modemissar, kom igen nu!!!
Kommentarer!
Postat av: Jenny

Du borde ju ha haft ett med glasögonen också!

Kommenterat - 2009-04-19 / 19:44:44  | URL - http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket fint kort !! Jag håller tummarna för att jag får va ute med "din" centrumgr då !!!!

Kommenterat - 2009-04-19 / 21:27:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: