Jobbardag...

2009-04-15 / 17:36:53
Idag har jag då jobbat igen. Börja 07.00 så jag var uppe med tuppen. Har jobbat med Sara idag, så hon fick ut och brumma på mig! Tyvärr så var det mesta emot sara idag, kärringar på övergångsställen, andra damer som inte kan högerregeln, glömde att köpa smör, åkte på en städ ihop med MIG, börja att må illa, mm, mm.
Tror att hon överleved ialla fall, jag har då alltid kul ihop med denna tjej!


Kommentarer!
Postat av: Sara

städen med dig var ju höjdpunkten på dagen :D har alltid kul med dig också vettu lilla stumpan, haha! fick ju se mitt greys anatomy på kvällen men när jag skulle hämta tvätten hade den ju inte torkat, jaja.. nu är dagen slut om tio minuter, TACK OCH LOV! ses imorrn!

Kommenterat - 2009-04-15 / 23:47:30  | URL - http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, låter som en vanlig dag på jobbet, hihi.... Tur man kan skratta åt eländet!! Syns snart! Kramiz M

Kommenterat - 2009-04-16 / 09:57:51  | URL - http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: